մայրենիի ստուգատես Առաջադրանք 5

1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։ լողավազանը


2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։ նոր տարվա նախագիծը


3․ Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։ փոքրիկ իշխանը


4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։


5․ Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Հ․ Թումանյան․ Համերգ


6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։

շատ ընկերասեր տղա է
7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

տարբեր
8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․

մաթեմատիկա
9․ Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

ավելի խելոք կմնամ
10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

ես ավելի շատ ֆուտբոլիստներ եմ ճանաչել
11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը,

տեղադրի՛ր այստեղ:
13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․ ես շատ շնորհակալ եմ ձեզանից

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *